UNA NOVA CAPÇALERA AL QUIOSC A PARTIR D'AVUI

El Grup Zeta llança 'Rumore'

La nova revista setmanal del cor ofereix un contingut nou i diferent

La publicació, de només un euro, conté 16 pàgines de passatemps

icoy37970230 rumore170407190633

icoy37970230 rumore170407190633

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / MADRID

'Rumore' és la nova revista setmanal del cor que el Grup Zeta llança avui al mercat i que, sota l’eslògan «una nova forma d’alimentar la teva ment i el teu cor», està dirigida a dones que busquen una fórmula diferent per als seus moments d’oci.

Amb 84 pàgines i a només 1 euro, 'Rumore' suposa una nova forma d’analitzar les notícies del cor, més fresca, real i divertida. L’actualitat es complementa amb «actualidades», un nou concepte editorial que amplia la notícia amb informació professional sobre el tema destacat.

SUCULENTS PREMIS SETMANALS

'Rumore' ofereix, a més, 16 pàgines de passatemps. Basats en personatges d’actualitat, els autodefinits i els encreuats oculten pistes que, una vegada reunides, faran que les lectores puguin optar a suculents premis cada setmana.

Moda i bellesa amb consells pràctics també formen part de la revista. A més a més, l’horòscop, receptes de cuina fàcil, viatges escapades de cap de setmana, consells de l’Oficina del Consumidor i Usuaris (OCU) i els successos més interessants.

Famosos personatges com Antonio Banderas, María Teresa Campos, Isabel Preysler i Vargas Llosa ja ocupen les pàgines del primer número de 'Rumore', que amb una  tirada de 140.000 exemplars vol ser un referent diferent en el món del cor.

Notícies relacionades

El director de l’Àrea de Revistes del Cor, Álvaro García, l’analitza d’aquesta manera: «Aquesta publicació val més del que costa i costa molt menys del que ofereix. La fórmula 'Rumore' dura tota la setmana i, a més de mantenir la seva ment desperta, permet a les lectores guanyar premis».

COMPRES, VIATGES, OCI I SALUT

Està dirigida a una dona activa, de 45 anys cap endavant, que es cuida, es preocupa pel seu aspecte i la seva salut i que decideix sobre el consum, les compres, els viatges i l’oci a casa seva. «Si el que busques és una nova revista del cor, compra 'Rumore'», afegeix Álvaro García.

Temes:

Grup Zeta Premsa