A OVIEDO

Acusat d'abús sexual un youtuber que besava pel carrer sense consentiment

Va penjar a internet els petons que feia a les noies per sorpresa i va rebre quatre denúncies

polirecurso

polirecurso

1
Es llegeix en minuts

Un youtuber que va besar sense el seu consentiment diverses dones a l'abordar-les als carrers d'Oviedo ha prestat declaració com a imputat davant la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual al ser denunciat en quatre ocasions per aquesta pràctica.

El jove, de 24 anys, abordava les dones i, amb l'excusa de realitzar un truc de màgia, demanava a les noies que tanquessin els ulls, moment que aprofitava per besar-les per sorpresa.

Notícies relacionades

Les gravacions, realitzades el dia 20, van ser posteriorment publicades a internet i la Policia va rebre quatre denúncies de joves que havien sigut besades d'aquesta manera pel youtuber i que van veure el vídeo publicat en diverses xarxes socials.

La investigació va permetre identificar el denunciat, que va ser escoltat en declaració en presència del seu advocat com a imputat no detingut per tres delictes d'abús sexual.