INVESTIGACIÓ OBERTA
Un mort en un xoc frontal entre un camió i un turisme a la C-37 a Manlleu
La víctima és el conductor del vehicle, mentre que el camioner ha resultat ferit i el seu estat no és greu
Una persona ha mort i una altra ha resultat ferida aquest matí en un xoc frontal entre un camió i un turisme a la carretera C-37 a l'altura de Manlleu (Osona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
L'accident s'ha produït poc després de les 10.00 hores al quilòmetre 152 on, per causes que es desconeixen, els dos vehicles han col·lisionat frontalment. Com a conseqüència del xoc, el conductor del turisme ha resultat mort i el camioner ha resultat ferit i ha sigut traslladat a l'Hospital de Vic. El seu estat no és greu. La via no ha quedat afectada arran del sinistre.
Fins al lloc s'han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, set patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del SEM.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’