Els clients abandonen l'últim dels hotels pirates de Lloret
Dos agents de la Policia Local s'han presentat a l'establiment per comprovar que s'estava desallotjant
L'operador turístic responsable dels clients assegura que ja ha aconseguit recol·locar la gran majoria dels turistes
cjane35443532 160909141028 /
El termini donat per l'Ajuntament de Lloret per a la clausura de l'hotel Marina Sand està arribant a la seva fi i l'establiment s'està buidant a poc a poc, com si fos un rellotge de sorra. Aquest divendres al matí ja han sortit diversos grups de turistes italians i bosnians que acabaven avui les seves vacances, mentre que l'agència Worldtomeet treballa a marxes forçades per acabar de recol·locar els últims clients que encara no tenen un lloc on allotjar-se quan tanqui l'hotel.
“Estem treballant en això i avui tothom estarà recol·locat, però no és fàcil”, han explicat fonts de l'agència, que no ha precisat el nombre de clients per als quals encara no s'ha trobat un allotjament alternatiu. “El que és clar és que haurà de ser en altres localitats pròximes a Lloret però no en aquesta ciutat”, han insistit des de l'empresa. Altres fonts han xifrat en unes 10 habitacions les que encara estan pendents de recol·locar.
Poc després de les nou del matí, dos agents de la Policia Local de Lloret han entrat al Marina Sand per parlar amb els responsables i comprovar que l'hotel s'estava buidant. El termini donat per l'ajuntament acabava a les nou del matí, encara que fonts municipals han confirmat que s'ha ampliat fins a les 11 hores per donar més temps a l'agència.
DEVOLUCIÓ DELS DINERS
El Marina Sand és el quart hotel de la cadena dirigida per l'empresari José Luis Velasco Blanco que ha de tancar després de descobrir-se que els quatre establiments de Lloret tenien la llum punxada il·legalment. En el cas del Marina Sand, que és l'hotel més gran de la cadena, es dóna l'agreujant que a més de l'electricitat també estava il·legalment connectat a la xarxa de gas.
Molts dels clients que han sortit aquest matí de l'hotel acabaven avui les seves vacances. Altres, com Manuela Muñoz i el seu marit, han hagut d'avançar la seva sortida. “Ens havíem de quedar fins diumenge, però avui ens han dit que ens en havíem d'anar i que ens tornarien els diners dels dos dies que falten”, han afirmat
Aquesta veïna de Badalona ha explicat que van arribar dijous de la setmana passada i que tenien reserva per a un dels dos hotels que van tancar primer (el Sun Village i el Mediterranean Sand). “Ens van dir que hi havien de fer unes obres o alguna cosa així i ens van portar a aquest hotel. I ara ens diuen que ens en hem d'anar, però no ens han deixat clar el motiu”, ha afegit.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Preparatius nadalencs La Diagonal posa a prova la seva nova il·luminació de Nadal quan falta una setmana perquè s’encenguin els llums a Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
