Un polèmic vídeo per a nens dels Testimonis de Jehovà tanca el paradís als gais
L'audiovisual de la congregació religiosa explica que els homosexuals "poden canviar"
Jehovà prohibeix l'entrada al paradís als homosexuals. Aquest és el missatge que envien els Testimonis de Jehovà als nens i nenes a través d'un vídeo. En forma de dibuixos animats, el polèmic treball explica que el seu Déu tanca les portes de l'edèn a les persones que n'estimen altres del mateix sexe.
L'audiovisual, basat en imatges animades, sosté que per anar al paradís s'han de seguir les normes de Jehovà". Unes normes que passarien per "canviar" la condició homosexual de les persones. En aquest sentit, el document defensa que un homosexual no podria anar al paradís de la mateixa manera que un passatger no pot emprendre un viatge en avió si porta "un objecte que està prohibit" embarcar.
Notícies relacionadesEl vídeo està plantejat com la resposta d'una dona als comentaris de la seva filla sobre el fet que una companya de classe tingui dues mares, advoca per la "predicació" com a motor del canvi d'aquesta realitat i anima la nena a propagar les seves idees a les amigues i companyes de classe amb pares gais o mares lesbianes.
El vídeo, que es va fer viral al maig i s'està recuperant aquests dies amb motiu de les diferents celebracions del Dia de l'Orgull gai, va generar més rebuig que aprovació. Més del 90% de les opinions no van aprovar llavors el seu contingut.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta