DENÚNCIES PRÈVIES
Assassinada una dona a Salamanca per la seva exparella
La víctima estava inclosa en un programa sobre violència masclista
cjane33580012 gra471 salamanca 17 04 2016 agentes de la poli160418095821 /
Una dona que estava inclosa en un programa contra la violència masclista va morir assassinada aquest diumenge suposadament a mans de la seva exparella, segons els investigadors.
El cadàver va ser localitzat aquest diumenge al voltant de les 20.10 hores, per membres de la Policia Nacional al pis on vivia, al número 60 del passeig de l'Estación de Salamanca.
Notícies relacionadesEls veïns havien alertat d'una forta discussió al sisè pis, per la qual cosa les investigacions apuntaven a un possible robatori o una discussió entre companys de pis.
La dona, que tenia al voltant de 45 anys, feia uns quants mesos que participava en un programa de violència de gènere, després de denunciar una antiga parella per violència masclista. La víctima havia rebut diverses punyalades i tenia una ferida al coll.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Estudi activat Detectat un cas de tuberculosi entre els treballadors de les obres del Camp Nou
- Condemna per corrupció Laura Borràs considera una «tortura» que el Govern encara no hagi resolt la seva petició d’indult
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- En una anàlisi de sang El primer test per predir l’Alzheimer: Catalunya desenvolupa un biomarcador que anticipa quins pacients amb deteriorament cognitiu lleu tindran la malaltia
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
