Un atropellament obliga a tallar la via de Rodalies entre Premià i Vilassar
La circulació de trens té endarreriments a l'espera d'un pas alternatiu
L'atropellament d'una persona a la via del tren entre Premià i Vilassar ha obligat Renfe a tallar la circulació de combois en aquesta zona. Tots els trens estan afectats.
La companyia espera que el jutge autoritzi l'aixecament del cadàver almenys per donar pas per una de les vies. De moment, està gestionant un servei alternatiu d'autobusos en el tram afectat de la R-1, que enllaça Maçanet-Massanes per Mataró amb Molins de Rei.
Notícies relacionadesEls endarreriments superen els 45 minuts.
El tren afectat per l'atropellament havia sortit de Calella a les 10.19 h i tenia prevista arribar a l'Hospitalet de Llobregat a les 11.37 h. Els viatgers han sigut portats a un altre tren.
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Emocions i salut mental Francesc Torralba, filósof: "Torna a mostrar-se l'espiritualitat, és una font de fortalesa interior"
- Catalanisme i autogovern (capítol 3). El nou equilibri català: l'aposta federal després del procés
- Dia Mundial La ràdio i la glòria
- EL PARTIT DEL BERNABÉU Vinícius deixa líder el Madrid amb una Reial Societat tèbia
