En estat greu una dona apunyalada pel seu exmarit a Zamora
La víctima, de 76 anys, ha sigut atacada per l'home, de 87, a les portes d'un súper
Una dona de 76 anys apunyalada pel seu exmarit a la sortida d'un supermercat a la localitat zamorana de Morales del Vino es troba en reanimació amb pronòstic molt greu, després de ser intervinguda de les lesions sofertes durant l'agressió, mentre que el guàrdia civil retirat que va mediar en la disputa i que també va resultar ferit, es troba estable dintre de la gravetat, segons ha informat la Junta.
El presumpte autor dels fets, un octogenari de 87 anys, resideix a la residència de gent gran de la localitat zamorana des que la parella va posar fi a la seva relació després de més de 20 anys de convivència. L'octogenari es troba en aquests moments en dependències policials.
Notícies relacionadesEls fets s'han produït pocs minuts després de les 11 hores d'aquest dilluns quan la dona ha sigut abordada pel seu exmarit a la sortida d'un supermercat de Morales del Vino i s'ha produït una disputa entre ells que ha acabat amb la dona apunyalada, igual que un agent de la Guàrdia Civil retirat que ha intervingut en la baralla.
Els dos ferits han sigut evacuats a l'Hospital Virgen de la Concha de la capital zamorana.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»