Dos morts a les carreteres catalanes aquest dimarts
Una persona ha mort a Benifallet i una altra a Tordera en dos xocs
Una persona ha mort i una altra ha resultat ferida crítica en un accident de trànsit en què han xocat frontalment un camió i una furgoneta a Benifallet.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, l'accident ha passat cap a les 13.25 hores d'aquesta tarda a la C-12, quan, per motius que s'investiguen, han xocat frontalment un camió i una furgoneta. A causa de l'accident, una persona ha mort i una altra ha resultat ferida crítica, per la qual cosa ha sigut evacuada a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona.
Cap a les 9.30 hores del matí a la N-II, a l'altura de Tordera (Barcelona), el conductor d'un turisme ha mort al xocar lateralment amb un altre cotxe a la N-II.
Temes:
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Inversió estratègica de futur Catalunya es postula com a pol industrial i tecnològic de referència en defensa
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Aquesta és la ciutat on és estiu tot l’any: té més de 300 dies de sol, una temperatura mitjana de 22 graus i un centre històric de postal
- Estudi de Stanford Vacunar-se contra l’herpes podria reduir el risc de demència i fins i tot frenar l’avanç de la malaltia
- Operada del peroné Aitana Bonmatí estarà cinc mesos de baixa i es perdrà el que queda de temporada
- Prensa Ibèrica llança Cauro, la seva nova agència que uneix creativitat i tecnologia
- Indústria agroalimentària La Generalitat avança una auditoria sanitària i més protocols a les granges catalanes per blindar-les contra la pesta porcina
