CIVICLUB: CLUB DE FIDELITZACIÓ
Descomptes per donar sang o utilitzar la bici

Descomptes per donar sang o utilitzar la bici_MEDIA_1 /
Civiclub és un club de fidelització que té com a finalitat «premiar un hàbit positiu en comptes d'amenaçar que no es faci amb una multa o un càstig», com explica el seu fundador, l'empresari català Toni Tió.
«Volem fomentar la solidaritat i la sostenibilitat donant visibilitat a entitats que injectin un missatge positiu en l'entorn i recompensant l'usuari amb punts que pot canviar per ofertes d'oci». Treballen amb institucions com l'Ajuntament de Barcelona, a través del Bicing, o els bancs de sang. Qualsevol d'aquestes dues accions dóna punts en el sistema.
Notícies relacionadesFins ara han seduït uns 40.000 usuaris, el 70% catalans, amb la proposta de «trencar el moralisme i deixar de creure que fa vergonya explicar que s'han fet coses bones, i que es pot publicar al Facebook o al Twitter que s'ha reciclat o que s'ha cedit el seient a l'autobús», assenyala Tió.
El club aconsegueix els seus ingressos de les marques que ofereixen descomptes en la plataforma, que consideren una promoció, i és gratuït per fomentar els serveis cívics. «Un voluntari, una persona que faci una acció solidària perquè la sent, no es donarà d'alta per guanyar uns quants punts, perquè partim de la base que és una responsabilitat, però és una manera de recompensar els bons ciutadans», diu.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- Agressió sexual El Conservatori del Liceu aparta el professor acusat de tocaments
- Fiasco Mundial
- Entre dimarts i dijous Catalunya activa per primera vegada aquest any el seu sistema d’avisos per calor extrema
- Ábalos va acudir a Aldama per arreglar un problema als baixos de casa seva
- L’avís Cerdán a Koldo: "Dic que et cuidis, mira de col·locar la família"
- Tempesta política Les 12 hores més frenètiques de Koldo
- Tempesta política Junts dona aire a Sánchez, però li exigeix «garanties» per continuar recolzant-lo
- ERC promet ser "exigent", però no demanarà eleccions