Dos morts i set ferits en un accident a la C-14 a l'altura de Tàrrega
El sinistre es va produir dimecres a la nit després del xoc de dos turismes
Dues persones han mort i set han resultat ferides de diversa consideració en un accident de trànsit a la C-14 a l'altura de Claravalls, nucli agregat a Tàrrega (Urgell).
Segons el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), l'accident es va produir aquest dimecres a les 21.43 hores, concretament al quilòmetre 79, quan van xocar dos turismes. Fins al lloc del sinistre es van desplaçar mossos d'esquadra, sis dotacions de bombers i tres ambulàncies.
Temes:
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Entendre-hi més Microbiota de la boca i càncer de pàncrees: una investigació prometedora
- Funció Pública Catalunya llança un servei de videotrucada per ajudar la gent gran a fer tràmits des de casa
- Reivindicacions cinegètiques Dins d’una batuda de caça: «Les multes per saltar-se la prohibició d’entrar-hi són de 1.000 a 3.000 euros»
- Espanya jugarà dos cops a Atlanta i després a Guadalajara
- Què sabia i què no Sánchez d’Ábalos
