Moren tres guàrdies civils al caure el seu helicòpter durant un rescat de muntanya a Lleó
L'aparell ha tocat la paret d'una zona escarpada i s'ha precipitat pendent avall

Membres dels equips de rescat, al lloc de l’accident. /
Tres guàrdies civils han mort aquest diumenge al caure el seu helicòpter quan portaven a terme un rescat a la zona de Polinosa, terme municipal de Maraña, a la província de Lleó, ha informat la Subdelegació del Govern.
Les víctimes estaven adscrites al Grup d'Intervenció de Rescat Especial d'Intervenció de Muntanya (Greim) de Sabero (Lleó). La seva identitat no s'ha facilitat de moment.
Segons fonts del 112, la dotació de l'helicòpter estava fent el rescat d'un grup de persones quan l'aparell ha tocat la paret d'una zona escarpada i ha caigut per un pendent avall.
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026