Una nena que menja "pa amb pa", millor anunci de TV al Publifestival

L'espot 'L'entrepà màgic' va ser realitzat per l'ONG Educo, que ajuda nens espanyols amb malnutrició, sense col·laboració de cap agència de publicitat

’L’entrepà màgic’, l’anunci guanyador del Publifestival. / EDUCO

1
Es llegeix en minuts

L'anunci d'una nena que té "pa amb pa" per menjar i a qui la seva mare li demana que s'imagini l'aliment que portaria a dins l'entrepà ha resultat guanyador del millor anunci televisiu en el Festival Internacional de Publicitat Social (Publifestival).

L'anunci 'L'entrepà màgic' ha estat realitzat per l'ONG Educo, que atén nens espanyols amb malnutrició, i parteix d'un fet real que es va produir en una escola de Girona l'any passat, ha comunicat l'organització.

L'espot ha estat elaborat sense la col·laboració de cap agència de publicitat i s'ha basat en la història d'una família catalana amb dificultats econòmiques.

"Tant de bo no haguéssim de fer anuncis com aquest perquè això significaria que situacions com la de l'entrepà màgic han deixat de produir-se", ha assenyalat la directora de màrqueting i comunicació d'Educo, Floriane Hubert.

Notícies relacionades

Educo també ha recordat que, per ajudar el mig milió de nens que es quedaran aquest estiu sense beca menjador, han llançat una nova campanya que pretén distribuir més de 96.000 àpats en col·legis, campaments d'estiu i entitats socials d'Espanya.

L'ONG Educo està integrada per la fusió de les organitzacions Educació sense Fronteres i Intervida