Marxa per la Dignitat
Onze detinguts en una operació policial contra els radicals del 22-M
Tots els arrestos s'han portat a terme a Madrid
Onze persones han estat detingudes i nou més imputades en una operació policial que es porta a terme contra els radicals que van protagonitzar els incidents i les agressions a la policia després de la Marxa per la Dignitat celebrada el 22 de març, que es va saldar amb 21 detinguts i 67 policies ferits.
Segons han informat fonts policials, totes les detencions s'han portat a terme a Madrid en la primera fase de l'operació Puma 70, en al·lusió al grup d'antiavalots que va patir les agressions més grans al passeig de Recoletos.
Entre els detinguts en aquesta operació, portada a terme per la Brigada d'Informació, hi ha anarquistes, antifeixistes i 'bukaneros', als quals s'imputen delictes de desordres públics, atemptat a l'autoritat i lesions.
Segons les fonts policials, per a la identificació dels detinguts i imputats ha estat determinant la col·laboració ciutadana.
Entre els detinguts n'hi ha un que portava un senyal de trànsit, així com el que va atacar amb pedres un agent a qui prèviament li havien tret el casc.
Un dels detinguts en aquesta operació ja és a la presó.
Es tracta del jove a qui el 24 de març el jutge va decretar presó provisional a l'imputar-lo per un delicte de lesions contra un policia, atemptat contra agent de l'autoritat i desordres públics.
Notícies relacionadesEls altres 18 detinguts majors d'edat que van passar a disposició del Jutjat d'Instrucció número 30 han quedat en llibertat, encara que amb imputacions pels delictes d'atemptat a agent de l'autoritat o desordres públics.
En els disturbis que van tenir lloc a Madrid després de les Marxes de la Dignitat van resultar ferides un total de 101 persones, de les quals 67 eren policies.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»