Atacada la web del diari del constructor del bulevard de Burgos
Els treballadors del 'Diario de Burgos' defensen la tasca informativa del rotatiu de Méndez Pozo

Captura de la web del ’Diario de Burgos’, que ha tingut problemes informàtics.
Coincidint amb els altercats que des de fa uns dies viu Burgos per la negativa dels veïns que es construeixi un bulevard al barri de Gamonal, un projecte que ha d'executar per encàrrec de l'ajuntament, en mans del PP, l'empresa M.B.G. Ingeniería y Arquitectura SL, del constructor Antonio Miguel Méndez Pozo, la web del Diari de Burgos, propietat també de l'empresari, ha patit aquest dimarts el que sembla un atac informàtic. Des de primera hora del matí fins al migdia l'accés a la web del rotatiu era impossible.
A la web del 'Diari de Burgos' no s'ha fet menció de l'atac però els treballadors del rotatiu han penjat un comunicat en què defensen la tasca informativa del diari i surten al pas de les crítiques que han rebut per manipular el que passa al Gamonal. En el seu comunicat, el comitè d'empresa del diari expressa el seu "rebuig més categòric a les acusacions de falta d'objectivitat basades en arguments falsos, intoxicats o manipulats" i assegura que els periodistes que han informat sobre el conflicte ho han fet "des de la més absoluta llibertat".
Méndez Pozo ha estat aquest dimarts 'trending topic' a les xarxes socials, que han recordat els vincles del constructor, que també presideix la Cambra de Comerç de Burgos, amb l'expresident José María Aznar, així com la seva condemna, als anys 90, per participar en un cas de prevaricació en què també va estar implicat l'aleshores alcalde de Burgos José María Peña. Aznar, que llavors presidia la Junta de Castella i Lleó, va haver de declarar en el judici per les seves estretes relacions amb l'empresari.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?