A la presó un home per 10 robatoris en comerços del Vallès

El detingut està acusat d'atracar amb violència i intimidació en farmàcies, forns i una gasolinera

1
Es llegeix en minuts

El jutge ha decretat presó provisional per a un espanyol de 48 anys detingut pels Mossos d'Esquadra com a presumpte autor de 10 robatoris amb violència i intimidació en establiments de Sabadell Castellar del Vallès.

Segons ha informat aquest divendres la policia catalana en un comunicat, van detenir aquest veí de Sabadell el 3 d'octubre per vuit robatoris a la seva ciutat i dos a Castellar, que van tenir lloc  entre el 5 i el 30 de setembre i es van consumar en vuit dels casos.

Notícies relacionades

L'autor sempre actuava sol i amb ulleres de sol, i habitualment seleccionava establiments sense clients i amb una única dependenta, a qui amenaçava amb una navalla per emportar-se els diners de la caixa.

Inicialment va robar en cinc farmàcies i després va atracar quatre forns i una gasolinera, han precisat els Mossos, i han assenyalat que el dispositiu de vigilància que va culminar en la seva detenció va permetre localitzar la navalla i les ulleres de sol. El detingut, que no tenia antecedents per fets delictius, va passar a disposició judicial el cinc d'octubre.