CONVENI ENTRE LES DUES PUBLICACIONS

EL PERIÓDICO suma 'Time Out' a l'oferta del cap de setmana

La revista líder en oci i cultura es distribuirà els divendres gratis amb el diari

El rotatiu reforça el seu compromís amb la informació cultural en català

EL PERIÓDICO i la revista d’oci i cultura ’Time out’, junts a partir del primer divendres de gener.

EL PERIÓDICO i la revista d’oci i cultura ’Time out’, junts a partir del primer divendres de gener. / JOAN PUIG

2
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

El resultat de sumar un i un no sempre és dos. Algun matemàtic ho podrà discutir, però l'evidència demostra que hi ha sumes que multipliquen. L'acord aconseguit entre EL PERIÓDICO DE CATALUNYA i Time Out n'és un clar exemple. Dues publicacions que es donen la mà el cap de setmana per aconseguir que la millor informació d'oci i cultura de la ciutat de Barcelona arribi a molts més lectors.

En virtut d'aquest acord, que es materialitzarà a partir del mes de gener, EL PERIÓDICO oferirà gratis cada divendres la revista Time Out Barcelona, que, segons el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, compta amb una audiència que supera els 100.000 lectors setmanals. Time Out, que fins ara s'encartava amb el diari Ara (que apujava el preu fins a 1,50 euros), podrà ara multiplicar per sis la seva distribució i sumar a la seva xifra d'audiència els 613.000 lectors que atresora EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, segons les últimes dades de l'EGM. Unes xifres amb les quals es convertirà en líder absolut en la informació d'oci i cultura de la ciutat de Barcelona.

OFERTA IMBATIBLE / D'aquesta manera, Time Out passarà els divendres a enriquir la informació del cap de setmana d'EL PERIÓDICO, de manera que l'oferta ja serà del tot imbatible. La revista s'entregarà en català en les dues edicions del diari, i això demostra el compromís d'aquest mitjà en la defensa i foment del català.

Notícies relacionades

CINQUÈ ANIVERSARI / L'acord amb el diari coincideix amb la celebració del cinquè aniversari de Time Out. Tal com recorda el seu editor, Eduard Voltas, el gener del 2008, i amb un primer número dedicat a Les 101 coses que cal fer per ser un bon barceloní, «començava l'aventura de casar la millor ciutat del món amb la millor marca editorial global d'informació sobre oci i cultura». Amb l'arribada del 2013, Time Out estrenarà web, més dinàmica, àgil i potent que l'actual, i trilingüe (català, castellà i ­anglès).

Durant aquests cinc anys d'existència, la revista, amb el seu equip de periodistes i professionals altament especialitzats, s'ha guanyat la confiança del sector de l'oci i la cultura. Una reputació que encara s'engrandirà més gràcies a l'acord amb EL PERIÓDICO, que, camí de complir 35 anys d'èxit incontestable, és una marca d'informació de referència. El diari, líder indiscutible als quioscos de Catalunya, aposta per la proximitat, l'àmplia cobertura dels temes de més interès i la participació dels lectors. I en aquesta aposta, l'oci i la cultura han tingut des de sempre un pes específic destacat.