A BELLVITGE
Mor a l'ingerir per error bolets verinosos
L'home, veí de Subirats, va morir per greus hemorràgies
Un home de 47 anys ha mort a l'Hospital de Bellvitge de l'Hospitalet de Llobregat després d'ingerir per error bolets verinosos.
L'home, Xavier Ventura Vendrell, era propietari d'unes caves a Subirats (Alt Penedès) i va morir a conseqüència de greus hemorràgies per la intoxicació.
Els metges no van arribar a temps per a un trasplantament de fetge.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples