INICIATIVA PER PROMOURE EL TURISME A LA PROVÍNCIA

Els empresaris turístics creen la marca Costa de Barcelona

La nova entitat reuneix totes les platges de la província, de Malgrat a Cubelles

1
Es llegeix en minuts
FEDE CEDÓ / Barcelona

La majoria de les associacions d'empresaris turístics del Maresme, el Baix Llobregat, l'Alt Penedès, el Garraf i la ciutat de Barcelona han configurat una nova marca turística, Costa de Barcelona, un distintiu comú sota el qual conviuran tots els consorcis locals i que oferirà un potent paraigües per promoure els allotjaments turístics de la zona.

La nova entitat invitarà els operadors turístics a subscriure el paquet exclusiu amb els atractius situats al llarg dels 100 quilòmetres de costa que separen Cubelles (Garraf) de Malgrat de Mar (Maresme), passant per Barcelona. Un destí turístic únic que es convertirà en el segon més potent d'Espanya, després de les Balears. La suma dels turistes que han rebut Barcelona, el Maresme i Garraf va superar els 7,2 milions el 2010.

Notícies relacionades

"Amb la ciutat de Barcelona com a referent inqüestionable", explica Joan Campolier, president del consorci del Maresme i impulsor juntament amb la Diputació de Barcelona de la iniciativa sorgida a instàncies del sector, "Catalunya disposarà d'un potent paquet turístic amb el qual influir en els mercats mundials".

>> Més informació a e-PeriódicoMés informació a e-Periódico