INICIATIVA PER PROMOURE EL TURISME A LA PROVÍNCIA
Els empresaris turístics creen la marca Costa de Barcelona
La nova entitat reuneix totes les platges de la província, de Malgrat a Cubelles
La majoria de les associacions d'empresaris turístics del Maresme, el Baix Llobregat, l'Alt Penedès, el Garraf i la ciutat de Barcelona han configurat una nova marca turística, Costa de Barcelona, un distintiu comú sota el qual conviuran tots els consorcis locals i que oferirà un potent paraigües per promoure els allotjaments turístics de la zona.
La nova entitat invitarà els operadors turístics a subscriure el paquet exclusiu amb els atractius situats al llarg dels 100 quilòmetres de costa que separen Cubelles (Garraf) de Malgrat de Mar (Maresme), passant per Barcelona. Un destí turístic únic que es convertirà en el segon més potent d'Espanya, després de les Balears. La suma dels turistes que han rebut Barcelona, el Maresme i Garraf va superar els 7,2 milions el 2010.
Notícies relacionades"Amb la ciutat de Barcelona com a referent inqüestionable", explica Joan Campolier, president del consorci del Maresme i impulsor juntament amb la Diputació de Barcelona de la iniciativa sorgida a instàncies del sector, "Catalunya disposarà d'un potent paquet turístic amb el qual influir en els mercats mundials".
>> Més informació a e-PeriódicoMés informació a e-Periódico
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles