MILLORARÀ L'ATENCIÓ AL CLIENT

Rodalies estrena nova web amb informació en temps real

El servei ofereix la possibilitat d'inscriure's a alertes SMS i fer reclamacions 'on line'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Rodalies de Catalunya ha estrenat avui nova pàgina web amb informació detallada d'horaris i itineraris, estat del servei en temps real, comunicació d'afectacions i un mapa interactiu de les línies de tren amb les estacions posicionades sobre Google Maps i els seus enllaços amb altres operadors a l'àrea de Barcelona.

Aquesta nova eina d'informació i atenció al client de la Generalitat s'ha posat en marxa per tal de millorar la qualitat del servei de Rodalies, i se suma al telèfon d'atenció exclusiva al client (902 41 00 41) i al nou centre de gestió que permet subministrar informació actualitzada.

Formulari electrònic

Pel que fa a l'atenció al client, la web aplica noves eines entre les quals destaca la incorporació d'un formulari electrònic per enviar consultes, suggeriments o queixes sobre el servei o la sol·licitud del bitllet Devolució Xpress a través de la web. Els viatgers també podran inscriure's al servei d'alertes per SMS.

Notícies relacionades

La nova web facilitarà als viatgers tota la informació relacionada amb afectacions programades en el servei ferroviari de Rodalies. Així, amb la posada en marxa de la pàgina, els ciutadans disposen d'un nou canal de comunicació on trobaran la informació relacionada amb la modificació prevista entre el 28 de març i el 12 de setembre i que afectarà les línies R3, R4 i R7 de Rodalies.

Finalment, la web també permetrà fer consultes de caràcter pràctic respecte a tarifes, descomptes, oci, reserves per a viatges, grups escolars o d'altres, a més de conèixer, amb imatges i vídeo, els fets bàsics de la història d'aquestes línies ferroviàries, entre les quals hi ha la més antiga de la península Ibèrica.