TECNOLOGIES
El creador d'internet cau víctima d'un frau 'on line'
Berners-Lee admet haver estat estafat al comprar regals a la xarxa
Internet no respecta ni el seu pare. En sentit literal. Sir Tim Berners-Lee, l'enginyer informàtic anglès que fa 20 anys va presentar la proposta que va donar peu a la creació de la xarxa, ha confessat, en una rara entrevista concedida a The Sunday Telegraph, que ell també ha estat víctima d'una estafa realitzada a través d'una web i ha instat les autoritats a lluitar contra els ciberdelictes amb el mateix zel que utilitzen al combatre el crim convencional.
"La pitjor experiència que he tingut a la xarxa --relata Berners-Lee-- va passar quan vaig voler comprar un regal de Nadal a través d'internet a una empresa que semblava de confiança i va resultar ser un frau absolut. No vaig rebre el regal i tampoc he recuperat els diners, encara que no era una gran quantitat".
El creador de la web participarà aquesta setmana a Atenes en l'ambiciosa conferència Web Science 09, en què es parlarà del futur de la xarxa i dels principals desafiaments.
- La tensió del bloc a la World Climbing Series Comunitat de Madrid 2026: força, estratègia i espectacle en cada moviment
- Familia antivacunes El menor ingressat a l’UCI a Manresa per tètanus fa gairebé un mes que està hospitalitzat
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
