COMUNICACIÓ
Zeta Audiovisual fitxa Javier Gimeno de Priede
Advocat i periodista, assumeix la direcció general de la societat
El Grup Zeta ha incorporat Javier Gimeno de Priede com a nou director general de Zeta Audiovisual, la societat que engloba les activitats de Grup Zeta en les àrees de televisió, cine i música. Gimeno és advocat, periodista i màster en Direcció d'Empreses. Va ser conseller-director general adjunt d'Antena 3 Radio i president de l'Associació Espanyola de Radiodifusió Privada. El 1991 va ser designat vicepresident de l'AIR-IAB (Associació Internacional de Ràdio i Televisió). També va ser vicepresident de la Federació d'Associacions de Professionals de Ràdio i Televisió.
Del 1999 al 2002, Gimeno va ser president executiu d'Onda Cero. A partir d'aquell moment va ser conseller de Telecom Media Network (Grupo Cap Gemini, Ernest&Young) i més tard president de Mediasat Group. En l'actualitat era assessor i consultor de diferents entitats, algunes del món de la comunicació.
- La lluita per la salvació Un Espanyol contra les cordes espera reanimar-se davant l’Athletic: "Cal sortir a morir, no n’hi ha més"
- Gaudeix de la natura Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- Vaga educativa De mestres jubilades a professors joves: "Aquesta unió intergeneracional no s’havia donat en dècades"
- Exposició de flors Guia de Temps de Flors 2026: els 13 espais imprescindibles per visitar a Girona
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
