EN L'ANIVERSARI D'UN ALTRE TIROTEIG
Suspeses les classes en un institut de Colònia després de frustrar la policia una matança
Dels dos alumnes sospitosos, de 17 i 18 anys, un es va suïcidar i l'altre va ser detingut
La direcció de l'institut d'ensenyament mitjà de Colònia Georg Büchner Gymnasium ha anunciat la suspensió de les classes després que la policia frustrés els plans per cometre una matança al centre per part de dos alumnes, un dels quals es va suïcidar al ser descobert.
Segons va anunciar ahir a la nit la policia alemanya, dos alumnes del col·legi, de 17 i 18 anys, projectaven cometre demà, coincidint amb l'aniversari del tiroteig d'Emsdetten, una matança a la seva escola.
A les vies del tramvia
Després que el jove de 17 anys fos localitzat divendres passat per la policia, es va tirar a Colònia a les vies del tramvia, i va morir a l'acte al ser atropellat per un comboi. El seu company de conspiració va ser detingut poc després.
Aquest últim, que avui serà presentat davant del jutge d'instrucció, va confessar que projectava amb el seu amic mort atacar i matar altres companys d'estudis perquè se sentien víctimes de les seves burles.
Armes i manual de bombes
La policia va confiscar als joves dues armes curtes que disparen balins de plàstic, dues ballestes amb 16 fletxes de metall i una llista amb els noms de 17 alumnes i professors de l'institut d'ensenyament mitjà.
Així mateix, es van confiscar els ordinadors personals dels dos adolescents, i els seus discos durs seran analitzats minuciosament per conèixer els motius del sagnant pla.
La policia va informar que els dos joves també tenien instruccions per a la construcció de bombes de càrrega buida i artefactes incendiaris.
Fa un any, un altre estudiant de 18 anys va entrar armat en un centre d'ensenyament mitjà de la localitat d'Emsdetten, on va disparar a discreció contra professors i alumnes, va ferir 37 persones i es va suïcidar poc després.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables