SUCCESSOS
L''atracador solitari' torna a actuar en un banc de Zamora
El criminal, buscat per tres assassinats i múltiples robatoris, va ferir de bala un empleat
L'atracament d'una sucursal de la Caja Rural de Zamora a la localitat de Toro ahir al migdia va cobrar gran ressonància mediàtica a l'afirmar els testimonis del succés que l'assaltant tenia tots els números de ser l'anomenatatracador solitari.El delinqüent es va emportar 6.000 euros de botí i va deixar ferit de bala en una cama un dels empleats de l'entitat bancària, encara que aquesta no és la seva actuació més horrible. L'atracador solitariés l'home més buscat d'Espanya per haver matat dos guàrdies civils de Navarra i un policia local de Castelló, i haver comès desenes de robatoris en nombroses províncies.
L'atracament es va produir a les 13.40 hores, quan l'assaltant es va presentar a la sucursal disfressat amb una perruca i una gavardina i armat amb una pistola. Es tracta del mateix modus operandi que utilitza l'atracador solitari,com va reconèixer la Guàrdia Civil, que dirigeix totes les sospites cap a ell després d'haver visionat les cintes de les càmeres de seguretat de la caixa rural per identificar l'autor del robatori.
6.000 EUROS DE BOTÍ
Després d'apoderar-se de 6.000 euros, el delinqüent es va dirigir cap a la sortida, però abans d'escapar-se va disparar a un empleat per causes que es desconeixen. Aquest, de 53 anys, va ser atès en un primer moment a la mateixa oficina i posteriorment se'l va traslladar a l'Hospital Virgen de la Concha de Zamora, on es troba fora de perill.
Mentrestant, el lladre va emprendre la fugida a peu pels carrers de Toro perseguit per diversos policies locals, que no el van poder trobar. Els investigadors van sospitar llavors que l'assaltant havia agafat un cotxe aparcat als afores de la localitat, de manera que es va mobilitzar la Guàrdia Civil i es van establir controls en les carreteres de sortida del municipi, entre elles la A-11 i la carretera que comunica amb la localitat val.lisoletana de San Román de la Hornija.
Al vespre, les carreteres de la zona seguien tallades amb l'esperança que l'atracador solitaricometi un error, cosa que no ha fet en 14 anys. Des del 1993, aquest delinqüent ha actuat en zones rurals de Catalunya, Múrcia, Albacete, Castelló, Ourense, Palència, Navarra i Aragó.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Apunt Equip pet...¡¿Com?!
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho