El Prat va transportar 19,9 milions de passatgers fins al juliol, un 1,4% menys
L'aeròdrom de Madrid va baixar un 14,7%
Passatgers amb els equipatges a la terminal T-1 de l’aeroport del Prat. /
L'Aeroport de Barcelona-el Prat va transportar 19,9 milions de viatgers fins al juliol, xifra que suposa una lleugera caiguda de l'1,4%, i va reduir un 5,9% les seves operacions, fins als 160.130 vols, segons dades provisionals difoses aquest dijous perAENA.
Així mateix, un total de 105,9 milions de passatgers van passar pels aeroports de la xarxa d'AENA Aeropuertos fins al juliol -- això suposa un 5,6% menys-- i en aquest període es van registrar més d'un milió d'operacions, que suposa un 9,7% menys que en el mateix període de l'any anterior.
Notícies relacionadesL'aeroport de Madrid-Barajas, al qual segueix Barcelona,va perdre un 14,7% de passatgers fins al juliol, amb 22,7 milions de viatgers, i un 12,8% menys d'operacions, fins a 193.673 moviments.
Al juliol, els aeroports espanyols van registrar més de 21 milions de passatgers, un 4,6% menys de viatgers, amb una disminució del nombre d'operacions del 5,4% fins a les 189.342.
- Economia circular Barcelona, capital de Wallapop: arrasen la tecnologia, la llar, la moda i… tot el material de Rosalía
- Visites gratis La Sagrada Família sorteja entrades per visitar la basílica per Sant Jordi
- Alimentació Les nutricionistes coincideixen sobre l’alvocat: "És un dels aliments clau per als corredors"
- Guerra a l’Orient Mitjà ¿Trump està boig? Els EUA podrien estar replicant a l’Iran la ‘teoria del boig’ creada per Nixon per espantar el Vietnam
- Drets laborals Hores extres: tipus, com es paguen i la importància de la geolocalització
