sarrià-sant gervasi
Cosmocaixa obre un nou espai per pensar i crear

Jocs a Creactivity.
Rigor científic i entreteniment per als més petits es fusionen en les dues novetats del Cosmocaixa (Isaac Newton, 26) per a aquestes festes de Nadal: l'espai Creactivity i El Somni de volar, el nou programa del Planetari 3D.
Inaugurat el 19 de desembre passat, el Creactivity és un espai dirigit a nens entre 7 i 12 anys d'edat que permet aprendre creant, a través de set jocs amb boles, rampes, engranatges i circuits, entre molts altres recursos. Aquest nou espai, que ja és permanent al Cosmocaixa, està inspirat en la metodologia Tinkering, iniciada al museu Exploratorium de San Francisco (EUA) i basada en l'aprenentatge pràctic per estimular el pensament crític.
Notícies relacionadesCINE IMMERSIU / El planetari 3D del Cosmocaixa permet projeccions de divulgació científica de diferents temàtiques utilitzant la instal·lació com a cine immersiu. El somni de volar barreja imatges, música i una narrativa poètica.
El Cosmocaixa obre de dilluns a diumenge. Els horaris estan disponibles a la web www.cosmocaixa.com/agenda.
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»