Platja
El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
Un diamant en brut perfecte per descobrir

La localidad de Tiana, en el Barcelonès /
Santa Coloma de Gramenet, una localitat ubicada a només 9 quilòmetres de Barcelona, és la novena ciutat més poblada de Catalunya. Amb aproximadament 120.000 habitants, és coneguda pel seu atractiu urbà i la seva vida vibrant. La ciutat se situa a l'esquerra del riu Besòs, la qual cosa li aporta un paisatge i una fauna especial, i està urbanitzada en tres serres diferents des de les quals es pot veure el mar.
En aquest municipi, destaquen els projectes arquitectònics que s'han dut a terme al llarg de la història. L'ajuntament, l'església major i la rectoria són tres dels edificis més destacats de la ciutat i que generen un constant flux de turistes. A part, existeix un poblat ibèric al cim del Puig Castellar que data del segle IV aC perfecte per a aquells més fanàtics de la història.
Malgrat aquestes atraccions, aquesta ciutat no és perfecta per a tothom. Aquells que busquen un viatge més allunyat de les urbs i que prefereixen gaudir de la natura, pot ser que no acabin satisfets amb la seva visita a Santa Coloma i amb el ritme frenètic i la vida de ciutat que l'envolta.
Un poble idíl·lic a 15 minuts
És per això que poden desplaçar-se 8 quilòmetres al nord de Santa Coloma, on es troba una destinació poc coneguda per a aquells que desitgin descobrir noves localitats. Aquest municipi de la comarca del Barcelonès està estratègicament situat entre turons i boscos frondosos que la protegeixen dels vents del nord. Es tracta del poble de Tiana, conegut pels seus vinyers i pel seu ambient tranquil, i perfecte per a aquells que desitgin connectar amb la natura.
D'altra banda, la seva arquitectura cultural catalana li aporta un paisatge de conte curiosament relacionat amb el seu nom, que apareix en una de les conegudes històries de Disney, 'Tiana i el gripau', sent Tiana el nom propi de la princesa del conte.
Notícies relacionadesEls senders panoràmics que envolten el poble conviden els turistes a gaudir de la natura i apreciar les boniques vistes al mar.
Tiana és una localitat perfecta per a aquells que vulguin aventures entre muntanyes i vinyes i la tranquil·litat que aporta una petita vila.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."