PROJECTE SOLIDARI
La vuitena edició de la Tapa Solidària del Casal dels Infants recapta més de 23.000 euros
En aquests vuit anys n'han recollit 190.000, que s'han destinat a projectes com el 'Vincles' al barri de Fondo, el Raval i Santa Rosa de Santa Coloma de Gramenet

foto presentacio tapa solidaria
La vuitena edició de la Tapa Solidària ha recaptat més de 23.000 euros a favor del Casal, segons van informar els impulsors de la iniciativa. L’associació de representants de 70 restaurants que han participat ho han fet públic aquest dimecres en un acte a la Fàbrica Moritz Barcelona.
La Tapa Solidària ha recaptat més de 190.000 euros en vuit anys, que s’han destinat al projecte ‘Vincles’ al barri del Raval de Barcelona; a Sant Roc i Llefià, a Badalona; els barris de Fondo, el Raval i Santa Rosa de Santa Coloma de Gramenet, i al municipi de Salt (Girona).
Durant tres mesos, entre el 13 d’octubre i el 13 de gener, els establiments inscrits han donat 0,50 euros de la venda d’una tapa concreta de la seva carta a l’entitat, fins a arribar als més de 23.000 euros de recaptació.
Els ingressos es destinaran al servei maternoinfantil ‘Vincles’ del Casal, que acompanya dones en situació de vulnerabilitat i els seus fills menors de 3 anys i que atén més de 600 persones cada any.
Des del Casal s’ha assenyalat que aquest any s’han venut més de 41.000 tapes solidàries. L’entitat ha agraït el "compromís" dels restaurants que hi han participat.
Més notícies de Santa Coloma
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat
- SEGONS GAD3 I ELS ARQUITECTES TÈCNICS La vivenda desencadena una fractura social: és la principal preocupació de la meitat dels que viuen de lloguer
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"