SANT JORDI A SANTA COLOMA DE GRAMENET
Sant Jordi atípic
Els autors colomencs presenten les seves novetats aquest Sant Jordi
La plaça de la Vila serà l'epicentre de la celebració
Malgrat que la Diada de Sant Jordi d'aquest any coincideix amb la Setmana Santa, la plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet tornarà a ser l'epicentre de la celebració i s'hi concentraran les parades de les principals llibreries de la ciutat (Carrer Major, Comic Box, Més Papirus, Nova i Abacus) i els de les 16 entitats que ja han confirmat la seva participació. En aquesta tradició no hi poden faltar les parades de venda de roses, que donaran color i aroma a la festa.
Nous títols
Entre els autors colomencs que presenten les seves novetats editorials destaquen quatre noms amb gèneres i estils molt diferents. Jordi Valls presenta el seu poemariFelix orbe (Editorial Denes), mentre que Jorge Soto presenta la seva primera novel·la,La rueda (Carena). Rodolfo del Hoyo presentaràEl somriure de Natàlia(Animallibres), llibre per al públic infantil amb il·lustracions d'Oriol Malet. Per la seva part, Raquel Barco estarà firmant exemplars deLa raça número 4(Roca), una novel·la de gènere fantàstic.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
