Investigació oberta
S’han trobat possibles restes d’ossos humans a Collserola, a Sant Cugat

Possible troballa d’ossos humans a la muntanya de Collserola, ubicada al municipi de Sant Cugat del Vallès, concretament a la Font d’Arrabassada. Aquest diumenge 13 d’agost, cap a les 9 del matí, un home va avisar els Mossos d’Esquadra de la troballa, que actualment s’està investigant, segons ha avançat Tot Sant Cugat i ha confirmat EL PERIÓDICO.
Fonts policials han manifestat a aquest diari que tot apunta que es tracta de restes humanes, però que encara no es pot confirmar cap hipòtesi, ja que esperen els resultats del metge forense. D’això s’extrauran les conclusions –possibles causes i any de la mort– i es calcula que la resolució s’allargui uns 10 dies.
Així, segons ha explicat el mitjà local, un dels ossos correspondria a un crani i a un fèmur.
En efecte, no es tracta de la primera ocasió en què es dona una troballa d’aquestes dimensions. A principis de setembre del 2022, un grup d’excursionistes van trobar un crani humà, al qual li faltava la mandíbula, també a Collserola. Concretament, l’os va ser localitzat a prop del parc d’atraccions del Tibidabo, no molt lluny de l’antic Casino de l’Arrabassada.
Llegeix totes les notícies de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Sant Cugat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- Un Hezbol·là debilitat es planteja el seu futur al Líban
- El conflicte del Pròxim Orient El càstig de la UE contra Israel només afectarà un terç de les importacions
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Israel obre una "ruta temporal" d’evacuació cap al sud de la Franja
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump