Ocupació
L’Ajuntament de Sant Boi incorpora 25 persones per treballar en diferents programes d’ocupació
L’AMB finança un pla ocupacional que reforça les tasques de suport a l’estudi, millora de l’espai públic, digitalització i salut postcovid
L’Ajuntament de Sant Boi (Baix Llobregat) ha incorporat 25 treballadors i treballadores, majoritàriament joves, gràcies a diversos programes d’ocupació finançats per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i pel Servei de Ocupació de Catalunya.
21 persones treballen en diferents departaments municipals gràcies a un pla d’ocupació de l’AMB que té per objectiu impulsar el desenvolupament econòmic local i generar llocs de treball. Les subvencions que han permès aquestes contractacions ascendeixen a una quantitat global de 800.000 euros.
Entre aquestes persones es troba el personal docent del programa de suport a l’estudi ‘Tu pots’, que ofereix seguiment de les tasques escolars i millora de les tècniques d’estudi a alumnes dels cinc instituts i en una escola de la ciutat.
També s’ha contractat personal qualificat que realitza tasques tècniques relacionades amb la millora de l’espai públic i la mobilitat, la qualitat ambiental, l’atenció a la salut post covid-19, la digitalització i la promoció de la cultura als barris, entre d’altres.
La resta de les persones que han començat a treballar a l’ajuntament ho han fet en el marc del Programa 30+ i del programa d’ocupació i desenvolupament local (AODL), finançats pel SOC. Entre altres qüestions, s’ocupen de tasques relacionades amb la dinamització del teixit empresarial i polígons industrials.
Notícies relacionadesSegons el consistori local, els programes ocupacionals que es porten a terme a Sant Boi «afavoreixen» que els participants incrementin les possibilitats d’inserció en el mercat de treball ordinari.
Llegeix totes les notícies de Sant Boi a EL PERIÓDICO Sant Boi
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- El Govern central desbloqueja la llei de Junts contra la multireincidència
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Barcelona posa el nom d’Ernest Lluch al CAP de les Corts
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Fer servir càmeres a la feina pot ser il·legal: atenció a l’advertiment de l’Estatut dels Treballadors
- El Govern defensa l'adopció consciente: "L'impacte emocional és enorme, en els menors i en els pares"
- Un gol de Tsygankov dona el triomf al Girona i deixa respirar Míchel
- Flick exigeix respostes a la plantilla
