6 de novembre
Torna després de dos anys la 35a edició de la Cursa Popular de Sant Boi
Com a novetat d’aquesta edició, a part dels tradicionals recorreguts de 5 km i 10 km, les famílies podran participar en la ‘family race’

Després de dos anys, Sant Boi (Baix Llobregat) torna a presenciar el 6 de novembre la seva Cursa Popular, que aquest any arriba a la 35a edició. Aquesta activitat esportiva oberta a tothom s’ha presentat en un acte públic a mà de l’alcaldessa del municipi, Lluïsa Moret, junt amb diferents organitzadors de l’esdeveniment.
La Cursa Popular Vila de Sant Boi està organitzada conjuntament pel Club d’Atletisme Sant Boi, el consistori local i el Parc Sanitari Sant Joan de Déu, que en aquesta edició sumen forces, amb la Gasol Foundation per promoure hàbits saludables.
L’alcaldessa, Lluïsa Moret, ha qualificat la cursa com «un orgull de ciutat» i ha afirmat que «volem que sigui la carrera de referència de l’entorn metropolità». L’alcaldessa ha considerat la prova com un exemple de compromís col·lectiu, de treball conjunt mitjançant vincles i de col·laboració publicoprivada. «En el món actual», ha dit, «l’èxit només s’aconsegueix treballant en equip».
Recorregut i novetats
La prova, que està oberta a tothom i és al mateix temps competitiva, ofereix quatre modalitats diferents. La cursa de 10 km s’iniciarà a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda a les 9 hores i recorrerà punts emblemàtics de la població, com la rambla de Rafael Casanova o la plaça de Catalunya.
La de 5 km s’iniciarà a les 10.30 hores i farà la volta a la Muntanyeta. Les ‘curses kids’ –per a nens de 7 a 13 anys– se celebraran a la pista d’atletisme en diferents distàncies segons l’edat.
I com a novetat, les famílies podran participar en la ‘family race’, que ofereix l’experiència de córrer en un ambient festiu 100 metres a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda, amb independència de les edats i les capacitats.
Una cursa solidària
Per cada inscripció en la carrera amb distància de 10 km i 5 km el Club Atletisme Sant Boi farà un donatiu de 0,50 € al Parc Sanitari Sant Joan de Déu per al projecte ‘Emergències socials: Atenció a primeres necessitats’.
Aquest projecte està vinculat a la vulnerabilitat social i econòmica, que incideixen de manera molt significativa en la qualitat de vida, en la salut i en el benestar de les persones, així com en l’èxit dels seus tractaments sanitaris.
Les inscripcions estaran obertes fins al 2 de novembre.
Llegeix totes les notícies de Sant Boi a EL PERIÓDICO Sant Boi
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció