Epidèmia a l'Àfrica
Dues germanes de Sant Joan de Déu preparen una campanya perquè tornin les altres monges
Dues missioneres de la mateixa congregació continuen a Libèria amb Ebola
Dues germanes de l'Orde de Sant Joan de Déu han anat aquest matí a l'Hospital Carles III per intentar veure el sacerdot Miguel Pajares i han explicat a Efe que volen posar en marxa una campanya de recollida de firmes per sol·licitar el trasllat de Libèria de la resta de les germanes malaltes de la congregació.
Un avió medicalitzat de l'Exèrcit espanyol ha repatriat aquest dijous el religiós espanyol Miguel Pajares, contagiat pel virus de l'Ebola, i la monja d'origen guineà amb passaport espanyol Juliana Bohi, que no té la malaltia.
Notícies relacionadesA la comunitat religiosa que treballa a Monròvia també hi ha dues monges que han donat positiu en el test de l'Ebola, les germanes missioneres de la Immaculada Concepció Chantal Pascaline Mutwamene i Paciencia Melgar, del Congo i Guinea, respectivament, que estan aïllades a l'hospital de Sant Josep.
Les dues religioses no han volgut fer declaracions per concretar aquesta iniciativa, però sí que han mostrat el seu desig de posar en marxa la recollida de firmes per intentar aconseguir el trasllat de les seves companyes.
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- Tornada al col·legi Catalunya arrenca el curs escolar amb el repte d’atendre un 30% de l’alumnat amb necessitats educatives especials
- Salut i feina Volver al trabajo sin vértigo: claves para superar el estrés posvacacional
- Feijóo s’absentarà per primer cop de l’acte, que serà presidit pel Rei
- Les crítiques de Sánchez als jutges tensa l’obertura de l’any judicial
- BÀSQUET Espanya ha de guanyar a Grècia o esperar un favor de Geòrgia per seguir
- FUTBOL Un any de presó pels insults de caire racista a Iñaki Williams