Nadal a Sabadell
Sabadell torna a apostar pels «somriures» aquest Nadal amb el seu espectacle ‘Somriu el Nadal’
L’alcaldessa, presentada com un personatge més de la faula que es va representar al Teatre Principal, ha augurat un Nadal que es viurà «amb molta intensitat»

«Ens volem superar», declarava l’alcaldessa Marta Farrés en un acte teatral marcat pel lema «Persegueix els teus somnis» al Teatre Principal per a la presentació d’aquest Nadal a Sabadell.
«El Nadal del 2021 és un gran precedent i esperem estar a l’altura de les expectatives», responia l’alcaldessa socialista quan li preguntaven sobre la seva previsió.
Doctor Robert tornarà a ser escenari
La façana de l’ajuntament, a la plaça Doctor Robert, repetirà com a escenari de l’activitat teatralitzada que l’any passat ja va sorprendre al tractar-se d’un relat creat des de zero i amb personatges i música original.
Entre els dies 1 i 24 de desembre, l’espai acollirà el calendari d’advent en el qual s’aniran presentant una sèrie de personatges liderats per El Llaminer, protagonista de l’espectacle.
‘El passeig’, a punt per Nadal
«El tren de Nadal arribarà a Sabadell carregat d’il·lusió i de gent que ho fa possible». Marta Farrés també s’ha mostrat optimista amb la finalització de les obres del «passeig» i ha dit que «estarà ben decorat per les festes» i que es planeja «posar un sostre de llums» de principi a final de la via.
En l’espectacle també han participat els membres de Sabadell Comerç Centre. La seva presidenta, Eva Fernández, declarava que «el Nadal sense dolços no és Nadal».
Aparició estrella d’el ‘Llaminer’
Fernández ha aprofitat també per presentar el plat fort de la gala: «La galeta del Llaminer», el producte estrella del marxandatge nadalenc de Sabadell.
El Llaminer també hi va aparèixer i va delectar tots els nens de la sala repartint bromes i desvrgonyiment els minuts durant els quals va ser el protagonista.
Per finalitzar l’acte, l’alcaldessa va enviar un missatge d’agraïment als treballadors i a les entitats que fan possible que el Nadal a Sabadell sigui «tan màgic».
Llegeix totes les notícies de Sabadell a EL PERIÓDICO Sabadell
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»
- Nou acord L’empresa propietària de l’hidroducte BarMar tindrà la seva seu a la Costa Blava i un directiu d’Enagás serà el seu CEO
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig