un suplement de gairebé 20.000 euros
Sabadell destina 135.000 euros a subvencionar projectes esportius de clubs i entitats
S'incrementa la dotació de la convocatòria com a mesura per lluitar contra els efectes de la Covid-19

basquetpia 007aca5ab265390c80da2aca88029217
L’Ajuntament de Sabadell ha aprovat la convocatòria de les subvencions per a la promoció de l’esport, en la modalitat de promoció esportiva, per a l’any 2020, per un import màxim de 135.000 euros.
La xifra és superior als 117.000 euros destinats l’any passat, ja que compta amb un suplement de 18.000 euros. Es tracta d’una de les mesures incorporades al pla de xoc ‘Sabadell després de la Covid-19’, amb l’objectiu de donar recolzament a les entitats esportives i contribuir a la reactivació del sector.
El termini d’execució de les activitats és entre l’1 de gener i 31 de desembre de l2020 i poden sol·licitar ajuts totes les entitats i clubs inscrits en el Registre Municipal d’Entitats que hagin organitzat activitats esportives. La convocatòria de l’any passat va beneficiar 46 projectes esportius, d’un total de 48 sol·licituds presentades.
Notícies relacionadesAmb aquest augment de 18.000 euros es preveu poder contribuir a reactivar el sector, després de tres mesos d’inactivitat. El suplement també beneficiarà les línies de subvenció de les activitats de promoció de l’esport escolar i de les de promoció de l’esport femení, que s’aprovaran en els pròxims mesos.
Més notícies de Sabadell
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»