La policia de Sabadell deté un home per un presumpte delicte de robatori amb força
policiapladirector sabadell
La Policia Municipal de Sabadell va detenir el diumenge 1 de setembre un home per un presumpte delicte de robatori amb força en una vivenda.
Cap a les 15.00, una unitat del cos de policia local es va desplaçar fins al carrer de la Llanera amb Maladeta i va detenir un home de 47 anys que havia accedit a l’interior d’una vivenda en obresi havia comès així el presumpte delicte.
Diligències judicials
Notícies relacionadesEls agents de la Policia Municipal que van sorprendre l’intrús “van instruir les corresponents diligències judicials”,segons va informar el mateix cos.
Més notícies de Sabadell a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
Temes:
- Prestacions per desocupació, al detall El SEPE fixa condicions sobre les cotitzacions per poder cobrar 4 mesos d’atur per cada any treballat
- Rebecca Ferguson, la capitost de ‘Missió: Impossible’
- A Sants-Montjuïc Barcelona desencalla la construcció d’una torre de 20 plantes al costat de la plaça Espanya prevista des del 1987
- Gira internacional El protagonista de 'Peaky Blinders' Cillian Murphy es rendeix davant Rosalía: "No he parat d'escoltar la seva música"
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
