INCENDIS
Els Bombers intervenen en dos incendis en contenidors de Sabadell
Els Bombers i la Policia Municipal van haver d'intervenir en els dos focs, que es van produir amb poc més d'una hora de marge

rjulve39880105 en primer terme una dotaci dels bombers davant la serra de 180717175742 /
Segons informa la Policia Municipal de Sabadell, una dotació del cos de Bombers de la Generalitat va intervenir en un incendi que va afectarquatre contenidors ubicats a la via pública. Els fets van tenir lloc a les 2:14 hores del diumenge 1 de setembre al carrer de Manuel de Falla.
A més, el foc va afectar quatre turismes estacionats a la via pública, que "van cremar parcialment", apunten des del cos de policia local. A més dels Bombers, van intervenir-hi tres unitats de la Policia Municipal.
Un altre incendi una hora més tard
A les 03:22 hores de diumenge, al carrer de Josep Renom, es va originar un altre incendi en uns contenidors. En aquesta ocasió, el foc es va encendre en uns papers i cartrons ubicats entre contenidors de la via pública.
Notícies relacionadesUna dotació del cos de Bombers de la Generalitat va apagar l’incendi, "sense cap altra afectació", afirmen des de la Policia Municipal de Sabadell.
Més notícies de Sabadell a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)