Redistribueixen les funcions que ocupava Montserrat Capdevila entre diversos regidors

Joan Carles Sánchez renova el cartipàs municipal sense fer un "innecessari" canvi "dràstic"

L’alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, explica els canvis derivats de la marxa de Montserrat Capdevila. / MARIA BELMEZ / ACN

1
Es llegeix en minuts
ACN / Sabadell

L'alcalde de SabadellJuan Carlos Sánchez, ha renovat l'equip de govern municipal com a conseqüència de la sortida de Montserrat Capdevila, que va deixar oficialment la seva acta de regidora dimarts passat durant el ple d'octubre, i ho ha fet repartint les funcions d'aquesta entre diversos regidors.

La principal àrea que encapçalava fins ara Capdevila, la de Promoció Econòmica, passa a mans de Ramón Burgués, regidor d'Educació i Presidència. La responsabilitat de Llicències d'Activitats i l'Àmbit B -30 serà del tinent d'alcalde d'Urbanisme, Vivenda i Espai Públic, José Ayuso, mentre que la regidora de Serveis Socials, Marta Farrés, dirigirà també l'Àrea de Serveis a les Persones.

El regidor de Cultura i Drets Civils, Quim Carné, incorpora la responsabilitat del Consorci de Normalització Lingüística (CNL), mentre que la regidora de Salut, Cristina Moreno, es queda amb la direcció del Parc Salut. Finalment, la competència del programa transversal ‘Smart City’ anirà a mans de Cristian Sánchez, responsable de Policia i Espai Públic.

Per la seva part, la substituta de Capdevila, Ana Carrasco, assumirà la responsabilitat de Relacions Ciutadanes quan prengui possessió del càrrec al novembre. L'únic regidor que es manté com estava és Carles Bosch, que segueix com a màxim responsable de Comerç, Consum i Turisme.

CANVIS LÒGICS I NO DRÀSTICS

Sánchez ha explicat que aquests canvis responen a les lògiques de treball que ja estaven portant a terme els regidors i que els que han incorporat àrees ho han fet seguint el criteri que són àrees relacionades amb les seves regidories. L'alcalde ha assegurat que no és un canvi "dràstic" perquè ha defensat que aquest no és necessari, perquè les coses estan funcionant correctament.

Que Capdevila era un pes pesant en l'estructura del govern de Sabadell queda clar perquè cap dels regidors promocionats passarà a ocupar la tinència d'alcaldia que ella ostentava, de manera que el consistori passarà de quatre a tres tinents d'alcalde: Marta Farrés, Josep Ayuso i Ramon Burgués.

Notícies relacionades

Llegiu més informacions de Sabadell a l'edició local