Les waterpolistes del Club Natació Sabadell tindran medalla a Londres, segons l'entrenador Nani Guiu
El CNS, amb quinze esportistes en total, assegura que és el club que aportarà més jugadors a nivell mundial
Declaracions de l’entrenador de l’equip femení del Centre Natació Sabadell, Nani Guiu, i del regidor d’Esports Josep Ayuso /
L'equip espanyol dewaterpolo femeníque participarà alsJocs OlímpicsdeLondrescompta amb sis noies delClub Natació Sabadell. SónLaura Ester,Pili Peña,Jennifer Pareja,Maica Garcia,Mati Ortiz iAnni Espar, les quals ja són a la capital britànica. Però la seva presència no serà anecdòtica: l'entrenador de l'equip femení del Club,Nani Guiu, es mostra convençut que l'equip espanyol obtindràmedalla olímpica. Guiu afirma que, tot i ser la primera vegada que l'equip espanyol de waterpolo femení es classifica per a uns Jocs, les noies tenen un nivell tan alt que podran pujar al podi segur. "És molt atrevit dir que obtindran la medalla d'or però estic convençut que hi haurà medalla", afirma sense ruboritzar-se.
De totes maneres, són només sis dels catorze esportistes en total que el Club Natació Sabadell aporta als Jocs. Els altres membres del club que participaran als Jocs són: en waterpolo masculíIñaki Aguilar i en natació femeninaMireia Belmonte,Claudia Dasca,Lydia Morant,Conchi BadilloiJudit Ignacio. També s'ha de mencionar la presència deDavid Levecq,que estarà present als Jocs Paralímpics. Amb aquesta xifra, el CNS assegura que és el club que aportarà més jugadors als Jocs a nivell mundial. A més, hi ha citat també Ivan Pérez, capità de la selecció masculina de waterpolo.
SABADELL, AL COSTAT DELS SEUS ESPORTISTES
Nani Guiu sap que les waterpolistes senten l'afecte de la ciutat. I és que el Club Natació Sabadell, amb 30.000 socis, té una presència aclaparadora en una població de 207.000 habitants: "El suport que rep el Club és increïble, crec que tothom se n'adona aquí a Sabadell". El regidor d'Esports de Sabadell, Josep Ayuso, corrobora aquesta opinió recordant que sempre que es programa una recepció en honor d'esportistes sabadellencs, els habitants de la ciutat mostren obertament el seu suport: “Quan fem una recepció a l'Ajuntament, la ciutat sempre respon molt bé”.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
