Transport públic
Rubí ratifica per unanimitat la bonificació del 50% a la T-10 i la T-Estudiant
Els títols amb descompte caducaran el 30 de juny del 2023
El Ple de Rubí (Vallès Occidental) ha ratificat per unanimitat els decrets per a la reducció temporal del preu de la T-10 i la T-Estudiant per al primer semestre del 2023. Així, totes dues targetes mantindran la bonificació del 50% establerta el setembre del 2022, i la T-10 quedarà a un preu de 4,5 euros, i la T-Estudiant, de 14,50.
Aquesta mesura, explica el consistori, s’ha adoptat arran del Reial Decret Llei 20/2022, de 27 de desembre, que garanteix la bonificació establerta per l’Estat d’un 30% de descompte en determinats títols de transport.
L’Ajuntament de Rubí i la resta d’administracions consorciades a l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) han acordat continuar aplicant el descompte addicional del 20% en aquests títols de transport per al primer semestre del 2023, excepte per al títol T-Casual, que no tindrà bonificació.
Notícies relacionadesEls títols amb descompte caducaran el 30 de juny del 2023 i es poden adquirir als punts habituals de venda autoritzats.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Prestacions per desocupació, al detall El SEPE fixa condicions sobre les cotitzacions per poder cobrar 4 mesos d’atur per cada any treballat
- Rebecca Ferguson, la capitost de ‘Missió: Impossible’
- A Sants-Montjuïc Barcelona desencalla la construcció d’una torre de 20 plantes al costat de la plaça Espanya prevista des del 1987
- Gira internacional El protagonista de 'Peaky Blinders' Cillian Murphy es rendeix davant Rosalía: "No he parat d'escoltar la seva música"
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
