Ocupació
Rubí registra el seu màxim històric de població ocupada
34.046 persones residents a la ciutat tenen feina i estan donades d’alta a la Seguretat Social

Rubí (Vallès Occidental) va registrar aquest mes d’abril el seu màxim històric de població ocupada: 34.046 persones residents a la ciutat tenen feina i estan donades d’alta en algun dels règims de la Seguretat Social, 684 més que abans de l’inici de la pandèmia.
Així ho constata l’informe sobre indicadors econòmics estratègics que mensualment elabora la consultora Activa Prospect per encàrrec de l’Àrea d’Indústria, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament de Rubí.
Així, Rubí guanya afiliacions a la Seguretat Social en tots els règims, augmenta l’ocupació i l’atur continua baixant. La mitjana anual de les afiliacions a tots els règims de la seguretat social, ja que la mitjana del 2022 es calcula amb les dades fins al mes d’abril, és la més alta des del 2009 amb 25.424 persones. El 2009 hi havia 25.305 persones afiliades a la seguretat social.
Notícies relacionadesLa diferència absoluta respecte a febrer del 2020, moment d’inici de la pandèmia, és de 243 persones més, la millor xifra des d’abans de la crisi sanitària. La mitjana anual d’afiliacions al Règim Especial de Treball Autònom és la millor des del 2010: 4.327 persones, 83 persones més que el febrer del 2020.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Sondeig del GESOP Enquesta eleccions Barcelona: Collboni supera Colau i li disputa la victòria a Maragall
- Enquesta del GESOP Sondeig Barcelona: tres de cada quatre barcelonins aposten per un canvi a l’alcaldia
- Publicació polèmica ‘France Soir’ vincula els negocis de Begoña Gómez, la dona de Pedro Sánchez, amb la crisi amb Algèria
- Bany nocturn Rescatada de matinada una noia agafada a una boia que no podia tornar a la costa
- Tributs La Generalitat publica una llista amb 51 morosos que li deuen 88,5 milions
- Dimiteix el president de l’INE
- Tragèdia migratòria Resposta insuficient al drama de la tanca
- Energia Algèria anuncia el descobriment del jaciment de gas més gran trobat en 20 anys
- Premis Pimec Aragonès allarga la mà a Sánchez per resoldre el dèficit d’inversions
- Colau demana a Sánchez una investigació sobre la tragèdia de Melilla