Coronavirus
Un grup de l’Escola Bressol Tagarot de Rubí, entre els dotze confinats a Catalunya aquest inici de curs
En total hi ha 1.160 persones confinades i més de 900 positius en els últims dies
zentauroepp43168079 pla obert d una aula d una escola catalana horitzontal ge180503214538 /
Els grups escolars confinats per Covid-19 aquest inici de curs ja en són dotze, un 0,02% dels aproximadament 72.000 grups. Cap dels 5.105 centres educatius confinats.
En total hi ha 1.160 persones confinades: 1.062 alumnes; 98 docents, personal d’administració i serveis; i cap a personal extern. S’han registrat 948 positius els últims dies, i ja se n’acumulen 3.422 en total, tots alumnes, docents o PAS. Hi ha deu centres amb algun grup confinat, el 0,20% dels 5.105.
Són el centre Tecla Sala d’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), l’Àgora-Masía Bach de Sant Esteve Sesrovires (Barcelona), amb tres grups; el Col·legi Alemany d’Esplugues de Llobregat (Barcelona); l’Escola Marià Galí Yeso de Terrassa (Vallès Occidental); l’Institut Nicolau Copèrnic de Terrassa; l’escola bressol privada Tagarot de Rubí (Vallès Occidental); l’escola bressol L’Arc de Sant Martí, de Centelles (Osona); l’escola bressol El Barrufet, a Campdevànol (Ripollès); el centre Benlloch del Plan a Girona i els Maristes de Girona, tots dos al Gironès.
Les dades del curs passat
El curs passat va acabar el juny amb 199 grups confinats, el 0,28% del total. Hi havia 5.950 persones confinades: 5.605 alumnes, 328 docents i personal d’administració i serveis i 17 personal extern.
Els positius acumulats eren 85.666 i es registraven 1.328 positius als centres educatius en els últims deu dies. A més, hi havia 150 centres amb algun grup confinat, el 2,94% dels 5.104 centres. L’últim dia de curs escolar va finalitzar amb cap centre tancat completament.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
- Conflicte a l’Orient Pròxim Netanyahu defensa una operació terrestre per acabar amb el règim de Irán
- Metaner a la deriva Creix la por per la proximitat del vaixell fantasma rus a plataformes petrolieres en aigües líbies
- Sanitat pública Mil metges surten als carrers de Barcelona en la novena jornada de vaga des de l’octubre: «¡Pané, dimissió!»
- El jurat popular declara culpable d'assassinat l'acusat de matar un home a cops de matxet a Verges
