Ajuts econòmics
Rubí destinarà 86.000 euros en subvencions per facilitar l’accés als casals d’estiu
La inversió econòmica del consistori se sumarà als 33.938 euros provinents del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat
A partir d’ara se subvencionarà directament les famílies en lloc de les entitats organitzadores
Així, es pretén garantir la igualtat d’oportunitats i que tots els nens i nenes tinguin accés a les propostes

El ple de l’Ajuntament de Rubí, celebrat aquest dijous 25 de febrer, ha aprovat per unanimitat les bases de les subvencions relatives als casals d’estiu. El consistori destinarà 86.000 euros a aquestes subvencions (30.000 més dels previstos en un inici), que se sumaran als 33.938 euros provinents del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat.
Les bases que s’han aprovat, que es van obrir a consulta prèvia perquè les persones i entitats poguessin fer les seves aportacions, canvien el model de subvenció aplicat fins ara.
A partir d’ara se subvencionarà directament les famílies usuàries en lloc de les entitats organitzadores. Aquest canvi de metodologia, expliquen des del govern local, respon a la voluntat de «garantir que tots els nens i nenes de la ciutat tinguin accés a les propostes, independentment de la capacitat econòmica de les seves famílies».
Bases de subvenció
Les noves bases de subvenció ofereixen un marc normatiu amb què el consistori pretén incrementar les opcions d’accés a l’educació en l’oci i la igualtat d’oportunitats.
Així, les esmentades bases estableixen les condicions tècniques i administratives per a l’atorgament de la dotació econòmica en funció dels ingressosde cada família, per promoure un recolzament específic per a aquells que més ho necessiten.
Més notícies de Rubí, a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni