Solidaritat
Rubí aconsegueix recaptar 4.196 euros per a ‘La marató’ de TV-3
- A través de diferents iniciatives, els centres educatius, entitats i propis veïns de Rubí han recaptat diners per a la investigació de la Covid
- La Marató de Contes, que va tenir lloc al teatre municipal La Sala, va recaptar 800 euros

Els centres educatius, les entitats i els veïns de Rubí s’han sumat un any més a la causa de ‘La marató’ de TV-3, que aquest 2020 ha recollit fons per a la investigació de la Covid-19,i han aconseguit recaptar un total de 4.196,21 euros.
La iniciativa, que es va celebrar diumenge passat, va tornar a comptar amb la Marató de Contes, que va tenir lloc al teatre municipal La Sala. Aquesta proposta, organitzada per la Xarxa, va recaptar 800 euros.
La Biblioteca Mestre Martí Tauler també ha sumat esforços mitjançant la venda de llibres a un euro l’exemplar, acció que va engegar el mes d’octubre passat. En aquests tres mesos ha aconseguit reunir 300 euros. D’altra banda, el CAP Sant Genís, aprofitant la campanya de vacunació de la grip, ha recollit fons i ha aconseguit aportar 420 euros.
Les recaptacions dels centres educatius
Quant als centres educatius, l’escola Montessori ha desenvolupat diversos projectes de treball al voltant del virus. D’una d’aquestes iniciatives ha sorgit la creació dels ‘salvaorelles per a mascaretes’, a partir de la qual s’han recollit 240 euros.
L’Escola Monsterrat ha fet un vídeo de l’alumnat i professorat cantant la cançó del programa d’aquest any ‘Serem més forts!’. Això ha permès recollir 406 euros. L’alumnat de l’institut l’Estatut ha buscat donacions mitjançant l’elaboració de cartells i vídeos que han fet arribar a la comunitat educativa.
Notícies relacionadesFinalment, l’escola Maristes, que ha participat en el concurs Pinta La Marató i ha engegat la venda de llapis i xapes amb el seu disseny, ha aconseguit reunir 1.025,21 euros.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Delinqüència Identificat el lladre gravat per la tele mentre robava en una platja de Barcelona
- Energies renovables Els Mossos investiguen una empresa de plaques solars per estafar almenys 16 persones
- Adolescència L’edat mitjana de la primera relació sexual és de 13,8 anys a Catalunya
- APUNT Tots miren Xavi Hernández
- Zelenski adverteix els soldats russos «que estan disparant» contra la central de Zaporíjia
- Conflicte a l’est d’Europa Guerra Rússia-Ucraïna avui: última hora i totes les claus de la invasió, en directe
- Horòscop diari Aquesta és la predicció de l’horòscop per signes del zodíac per avui, divendres 22 de juliol de 2022
- Invasió d’Ucraïna 42 països demanen a Rússia que torni la central nuclear de Zaporíjia
- El negoci del futbol El futur del Barça
- Tret de sortida a les festes El pregó de Gràcia reivindica l’esperit del barri com a recepta per salvar el món