NOVA NORMALITAT
L'Ajuntament de Rubí repartirà 8.000 mascaretes als alumnes de les escoles locals
Així, es «vol facilitar l'ús de les mascaretes a classe mentre duri l'obligatorietat de portar-les amb motiu de l'emergència sanitària»
Els centres escolars han començat a rebre les notificacions per a la recollida de mascaretes aquesta setmana
whatsapp-image-2020-09-29-at-110423-1
L’Ajuntament de Rubí ha comprat 8.000 mascaretes higièniques reutilitzables a la firma local Robin Hat que es destinaran a l’alumnat de totes les escoles i instituts de la ciutat.
Amb aquesta iniciativa, explica el consistori, es «vol facilitar l’ús de les mascaretes a classe mentre duri l’obligatorietat de portar-les amb motiu de l’emergència sanitària provocada per la Covid-19».
Els centres escolars han començat a rebre les notificacions per a la recollida de mascaretes aquesta setmana. Així, explica l’Ajuntament, tots els alumnes des de primer de primària fins a quart de l’ESO de les escoles i instituts rubinencs rebran un sobre amb una mascareta i una carta de l’alcaldessa.
Notícies relacionadesLes mascaretes en qüestió són reutilitzables i es poden rentar fins a 140 vegades, aclareix el govern local.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- La ronda catalana Vingegaard deixa la Volta vista per a sentència
- A Brians 1 Traslladen de mòdul el pare del nadó maltractat a Barcelona després d’un incident amb altres interns
- Barcelonejant El Rei i Laporta arrasen a Alimentaria
- Racons amb memòria La zona més antiga de Barcelona on es concentren segles de poder i història
- Opinió Iria Domínguez, psiquiatra: “L’eutanàsia planteja el dilema de si el sistema dona una bona resposta al patiment psíquic greu”
