DOCUMENTAL
El cicle 'El documental del mes' inicia una nova etapa a l'Ateneu Municipal de Rubí
La programació començarà el 14 de novembre amb la pel·lícula 'El que Walaa vol', de la directora canadenca Christy Garland

walaa
El cicle‘El documental del mes’inicia una nova etapa a l’Ateneu Municipal de Rubí. La proposta, que té per objectiu acostar el gènere documental al públic general i donar-hi més presència als cines catalans, es reprendrà el 14 de novembre a Rubí amb la pel·lícula‘El que Walaa vol’.
Dins d’‘El documental del mes’, més de 70 sales de Catalunya, la resta d’Espanya, Xile i Colòmbia estrenen cada mes una pel·lícula documental internacional de qualitat, de temàtica i procedències diverses.
A Rubí, el cicle s’ha desenvolupat de manera ininterrompuda des del 2014 a l’Espai Tremuja del Celler. Aquesta tardor, es trasllada a l’Ateneu amb la intenciód’«obrir el gènere a nous públics i estendre’n el consum», afirmen des del consistori.
Millor Documental Canadenc
La nova programació d’‘El documental del mes’ arrencarà el 14 de novembre a les 19 h amb ‘El que Walaa vol’, de la directora canadenca Christy Garland. La pel·lícula segueix una adolescent que vol formar part de les forces policials de l’Autoritat Nacional Palestina malgrat la duresa de les proves i les contradiccions que viu al si de la seva família.
El film va guanyar el Premi a Millor Documental Canadenc al Festival Hot Docs i va ser nominat a Millor Documental Glasshütte Original en la passada edició de la Berlinale.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats