parricidi comès per un menor
Un jove de 17 anys degolla la seva mare a Rubí
La família passava problemes econòmics després que la dona hagués perdut la feina
amc8271
Els Mossos d'Esquadra van detenir ahir un jove de 17 anys com a presumpte autor de la mort de la seva mare al domicili familiar, a la localitat de Rubí (Vallès Occidental). La dona va morir degollada la matinada de dimarts a dimecres, però no va ser fins ahir a les 16.30 hores quan la policia catalana va rebre una trucada, possiblement del mateix jove, alertant del crim, segons fonts pròximes a la investigació.
Els agents que es van desplaçar fins al domicili de la família, situat al carrer de Terrassa, van trobar el cadàver de la dona a terra amb ferides pròpies d'arma blanca. La policia va detenir el fill de la dona morta davant les evidències que van trobar a l'escenari del crim. Com que el jove és menor d'edat passarà a disposició de la Fiscalia de Menors.
La víctima, C. M. J., tenia 55 anys i era de nacionalitat nord-americana, si bé feia molts anys que vivia a Catalunya, segons va explicar una persona que viu a pocs metres de la casa de la víctima.
La dona s'havia separat del seu marit, espanyol, fa uns dos anys i estava passant per greus dificultats econòmiques després d'haver perdut la feina a l'última empresa en què havia treballat, segons diverses fonts veïnals.
DOMINI DE DIVERSOS IDIOMES / C. M. J. era titulada en secretariat bilingüe per una escola de Washington i havia treballat en diverses empreses en llocs de treball relacionats amb l'a-tenció al client i les vendes. «Com que dominava diversos idiomes, ara es dedicava a fer traduccions, insuficients per guanyar-se la vida», va explicar un veí.
Un resident al mateix carrer va assegurar que a principis de la setmana passada la mateixa C. M. J. li va confessar que la dificultat per obtenir ingressos l'havia abocat a una situació d'impagament per la qual «estava a punt de patir un desnonament».
El pare Joaquim Meseguer, de la parròquia de Sant Pere, pròxima a la llar de la víctima, va confirmar la complicada economia familiar, donat que la dona havia anat «en diverses ocasions al servei de menjador de Càritas» de la localitat vallesana.
Notícies relacionadesEl religiós va explicar que el pare Santiago, vicari de Rubí, havia comprovat que la dona estava amb l'ànim decaigut per les dificultats econòmiques que patia, però que ni ella ni el seu fill presentaven símptomes de patir cap mena de trastorn psicològic. Els veïns coincidien amb la perspectiva del religiós, fins al punt de posar en qüestió que el fill sigui «responsable d'una atrocitat com aquesta».
Ara correspondrà als agents de l'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Nord determinar si el noi pateix algun tipus d'alteració mental o si el vincle amb la seva mare presentava alguna anomalia que expliqués una reacció d'aquest tipus per confirmar o desmentir l'autoria del crim.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
