On Catalunya
INCIVISME
La platja de la Marina de Badalona es mantindrà tancada durant les nits
L'objectiu és «garantir la qualitat i la seguretat de la platja així com el descans nocturn dels veïns»
badalona
La platja de la Marina de Badalona, situada entre el dic sud del port de la ciutat i el barri de la Mora, es mantindrà tancada tots els dies des de les 20.30 hores a les 8 del matí.
La mesura, presa per l’Ajuntament de Badalona amb el vistiplau de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Marina Badalona i Guàrdia Urbana, es pren amb la voluntat d’«evitar els actes incívics, el vandalisme i les acampades que s’havien detectat en aquesta platja en l’horari nocturn i que impedien la neteja de la sorra», indiquen des del consistori.
D’aquesta manera, l’Ajuntament pretén «garantir tant el descans dels veïns i veïnes del barri com la qualitat i la seguretat d’aquest espai perquè tots els ciutadans puguin disfrutar-lo».
Oberta al juliol
Notícies relacionadesAquesta nova platja es va obrir al públic el 17 de juliol i compta amb tots els serveis que tenen la resta de les platges de la ciutat, com la senyalització, els serveis de socorrisme i vigilància, papereres i la neteja nocturna amb màquines de tota la sorra.
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
Festes Botellon Platges Coronavirus a Catalunya Ajuntaments AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- Conflicte a l'escola catalana Catalunya aprova el pagament de 50 euros per nit als docents que vagin de colònies a partir del curs vinent
- Alimentació Els homes i les dones posen sal als plats per motius diferents, segons un estudi
- DIA DEL LLIBRE Els millors llibres en català per a Sant Jordi 2026
- Diada del llibre i la rosa El 23 d’abril, Sant Jordi, serà festiu només en aquests llocs: què passa a Catalunya?
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
