On Catalunya
INCIVISME
La platja de la Marina de Badalona es mantindrà tancada durant les nits
L'objectiu és «garantir la qualitat i la seguretat de la platja així com el descans nocturn dels veïns»
badalona
La platja de la Marina de Badalona, situada entre el dic sud del port de la ciutat i el barri de la Mora, es mantindrà tancada tots els dies des de les 20.30 hores a les 8 del matí.
La mesura, presa per l’Ajuntament de Badalona amb el vistiplau de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Marina Badalona i Guàrdia Urbana, es pren amb la voluntat d’«evitar els actes incívics, el vandalisme i les acampades que s’havien detectat en aquesta platja en l’horari nocturn i que impedien la neteja de la sorra», indiquen des del consistori.
D’aquesta manera, l’Ajuntament pretén «garantir tant el descans dels veïns i veïnes del barri com la qualitat i la seguretat d’aquest espai perquè tots els ciutadans puguin disfrutar-lo».
Oberta al juliol
Notícies relacionadesAquesta nova platja es va obrir al públic el 17 de juliol i compta amb tots els serveis que tenen la resta de les platges de la ciutat, com la senyalització, els serveis de socorrisme i vigilància, papereres i la neteja nocturna amb màquines de tota la sorra.
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
Festes Botellon Platges Coronavirus a Catalunya Ajuntaments AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- Compte enrere per a la PAU Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- Investigació Una nova teràpia millora els resultats en un càncer de pulmó que es diagnostica en no fumadors i és resistent als tractaments habituals
- Trobada privada a la Nunciatura Sánchez i el Papa aprofundeixen en migració i cooperació durant la seva reunió prèvia al discurs del Congrés
- Projecte internacional Un català crearà el principal museu de la música d’Europa
- Menys de dos metres quadrats per a cada un Les condicions dels presos espanyols en presons marroquines: 47 persones per cel·la i un sol àpat al dia
