On Catalunya
COSTA BRAVA SUD
Cala Belladona
Una cala molt disputada

079-cala-belladona-3660-digital
La cala Belladona també és la de les belles vistes, ja que el paisatge que l'envolta --emmarcat pel verd intens dels pins, el blau ultramar i les curioses tonalitats de la sorra-- continua sent digníssim de tots els elogis. I a més ¡hi ha un xiringuito ! Sorra, prou espai i de fàcil accés malgrat les inclinades escales i els talls del camí de ronda; així que ho té tot per a un gran dia de platja.
És per això que no és gens estrany que tant el municipi de Sant Antoni de Calonge com el de Platja d'Aro se la disputin: és tan bella la dona... Però no només per això, sinó perquè els límits geogràfics d'un poble i l'altre la divideixen en dos --com si es tractés d'una solució salomònica--, així que la discussió està servida.
On: A 1.600 metres de Platja d'Aro.
Serveis: Xiringuito.
Entorn: Residencial.
Ocupació: Alta.
Notícies relacionadesRecomanada per a: Parelles.
Participa en el concurs de la Platja Misteriosa d'aquesta setmana.
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- Successos Una pacient psiquiàtrica se suïcida després d’esperar 48 hores a urgències
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Transport aeri Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- Servei saturat Els metges d'Urgències de l'Hospital de Terrassa van alertar que la seguretat dels pacients estava "en risc" un mes abans del suïcidi
- Descobriment científic Pacients amb fatiga crònica, després de descobrir-se l'origen genètic de la seva malaltia: "Ens han fet pensar que era psicològic"
- La investigació més gran fins ara Un macroestudi reconeix que la fatiga crònica té origen genètic i obre la porta a nous tractaments
- L'ONZE DE SETEMBRE Les Diades del procés: vuit diferències
- Guerra a Ucraïna Putin amenaça d’atacar tropes occidentals si es despleguen a Ucraïna