On Catalunya
Nou imant tiktoker
El temple viral de màquines de peluixos i arcade on «sí o sí t’emportes premi» inaugura seu a 15 minuts de Barcelona
Apunta-ho a l’agenda: aquest dissabte tens cita a HiClaw. El Màgic de Badalona acull la quarta seu d’aquest local amb tirada tiktokera. Compte, hi haurà premis i sorpreses per als primers a arribar.
VÍDEO | Albiren un tauró al Port Olímpic de Barcelona
Ruta per la Barcelona que no surt a les guies: redescobreix el barri de la Marina
Pasillos con máquinas de peluches. /
Se’t posarà cara dels alienígenes de ‘Toy Story’. Aquí es ret culte al ganxo com els marcianets de la pel·lícula. És HiClaw, una botiga íntegrament dedicada a màquines de jocs amb premis de peluix. Imant tiktoker que ha triomfat des que va arribar a Catalunya: en tan sols vuit mesos han obert tres sucursals. I aquest dissabte, amplien la flota amb la inauguració de la quarta botiga. Aquesta vegada, al Centre Comercial Màgic Badalona (Concòrdia, 1).
L’obertura de Badalona serà a partir de les onze del matí. Hi haurà premis i regals per als primers pelegrins digitals que creuin les portes. A més, tindran la seva mascota ─un os de peluix XXL mida humana– repartint fitxes de joc pel centre comercial. Aquesta estrena es dona ni un mes després de l’anterior, al Centre Comercial Ànecblau (avinguda del Canal Olímpic, 24, Castelldefels). «Hi ha moltíssim interès en aquests jocs», afirma Paula Córdoba, responsable de les botigues.
Màquines de peluixos en el HiClaw de Baricentro, la primera seu. /
El que diferencia aquest temple viral d’altres locals amb màquines similars és que aquí t’emportes premis cuquis només per jugar. «Sí o sí guanyes», promet la Paula amb afany de ‘croupier’. No ho diu per impulsar la ludopatia, al revés: vol que tots surtin dels seus locals amb bon gust de boca. Per això, tot i que no t’emportis un peluix en una partida, sempre aconseguiràs tiquets, que al final pots intercanviar per tota mena de productes, com clauers, ninots i col·leccionables de ‘Pokémon’ o ‘One Piece’, entre d’altres. Res de fer d’escurabutxaques i acabar amb la butxaca buida. Aquí tornaràs a casa amb premi garantit.
Màquina de peluixos gegants. /
Les màquines del local no són només les típiques del ganxo, també n’hi ha de boles i punteria, les de tallar el fil fins que caigui el premi o fins i tot les de córrer: com la típica màquina arcade de ball, però amb un sensor que detecta els teus passos, així que com més ràpid vagis, més puntuació guanyes i millors premis t’emportes. Perfecte per si necessites motivació extra per fer càrdio i arribar amb bon tipus a la temporada de platja. ¿Més esport i peluixos? Al HiClaw de Barcelona (SOM Multiespai, avinguda de Rio de Janeiro, 42), el més gran, tenen Move, el recreatiu que popularment reconeixeràs com «el sòl és lava».
Circuit estil Super Mario en el HiJump Park de Badalona. /
És normal que en aquests locals, a més de màquines de ganxos i punteria, hagin apostat per jocs que requereixen xandall. Al darrere de HiClaw hi ha els creadors dels clubs de salts HiJump, una altra meca viral que va arrencar el 2026 carregada de novetats: han afegit l’instagramejable circuit de Super Mario a totes les seves seus, un joc de plataformes i salts que es realitza en 2D, a l’estil Nintendo, al voltant de les parets del local. Ho pots provar en el de Badalona, per si vas aquest dissabte a la inauguració: així fas doblet.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Club Entendre-hi + Animals i plantes La rosa de Sant Jordi: el significat del vermell i altres colors
- Novetats del curs 2026-2027 Catalunya elimina els "àmbits" a 4t d'ESO i deixa en mans dels instituts com introduir les Matemàtiques A i B
- Aquest dimecres Activat un avís vermell al Ripollès per una violenta tempesta acompanyada de calamarsa i fortes ratxes de vent
- Llibertat religiosa a les ciutats El TSJC defensa el dret d'un veí de Mollet a ser enterrat pel ritu islàmic després de la negativa de l'Ajuntament
- A l’Eixample Naikare, el taller de Barcelona que ressuscita els llibres ferits més estimats
